zaterdag 1 oktober 2016

Nieuwe challenge bij My Bestie International

Goedemorgen allemaal,
Heerlijk, de herfst hangt in de lucht. Ik hou er van, al die prachtige kleuren die eraan gaan komen en de lange avonden.... Vandaag start er een nieuwe challenge bij My Bestie International. Het thema is alles mag met de optie halloween. Ik vind het jammer dat halloween niet zo in ons land leeft, het is een leuk feest, zeker voor de kinderen. De kleuren van halloween vind ik ook erg gaaf. Dit is mijn voorbeeld ter inspiratie:



De basis heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo. De spinnenwebben aan de bovenkant is een cupcakewrapper die ik ooit bij de Xenos heb gekocht. Het afdrukje heb ik ingekleurd met copics.  Deze schattige digi kun je <<hier>> vinden.

Verder heb ik nog wat zwarte frantage gebruikt. De spinnen zijn echt al héél oud en komen nog uit de vroegere periode toen het een rage was om schudkaarten te maken met deze spulletjes. Zo zie je maar, alles komt weer een keer van pas. De tekst heb ik gemaakt met Thinlits van tim Holtz. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Doen jullie gezellig mee? Heb je geen zin in halloween dan kun je ook gewoon meedoen, het thema is immers alles mag.

Later vandaag kom ik nog een keer terug met een DT-kaart. Het gebeurt weleens dat er ineens twee challenges tegelijk beginnen.....

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan: 

Fijn weekend allemaal!

Liefs, Cindy

11 opmerkingen:

  1. Wat is deze weer schitterend gekleurd, Halloween kleuren zijn zo lekker fel om mee te werken, je kaart is een beauty, met alles erop en eraan.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele gave kaart. Heel mooi met die bovenkant en wat heb je de digi weer mooi ingekleurd. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart waar ik snel naar heb gekeken. Heb een spinnenfobie en zelfs hiervan krijg ik kriebels en vind het moeilijk om lang ernaar te kijken, sorry. Maar hij ziet er indrukwekkend uit!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou ook van Halloween kaarten en moet altijd even kijken, hihi. Het is juist eens wat anders om te maken en de kleuren zijn zo mooi! Je afdrukje is ook heel gaaf en de bezem met de strik ook!
    Ik heb genoten van al het moois op je kaart Cindy!
    Fijn weekend ....xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card love your image and your card design. Thanks for joining us at PG, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is just a wonderful creation Cindy, I'm so glad to be part of this team of talented crafters.
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  7. An amazing card, beautiful and and well put together. Thank you for joining us at Morgan's Artworld ATG challenge. Faith DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is ie gaaaaaafffffffff....Dat is je heel goed afgegaan Cindy...Wat een keigave kaart...gelukkig heb je er niet zo'n hekel aan als ik hihihi. Ik vind het mooi om te zien maar niet om te maken. Fijn dat je meedoet aan onze challenge bij Paradise of Stamps.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous ! thanks for sharing with us at Crafty Calendar Challenge x Sue J x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy